Saturday, January 22, 2011

~~ H ~~

xtau nk tulis tajuk ap....xtau jugak nk tulis ap....so juz bia je jari ni menari nari di keyboard....
mood sedih....sbb H....suke sbb H....xtau la....ap yg xkne ntah....xkn gni je pengakhirannye....
selama aku tggu...
knp begitu pilu yg tjd...ap yg perlu aku buat?.xkn aku nk meraung kesekian alam....
aku buntu....aku celaru.....dpt tgk wajahnye...aku pilu...xdpt tgk...aku rindu...
ap kne ngn aku?...dy bukn mlik aku...n mgkin jugak dy xkn jd mlik aku....tp knp aku masih mgharap?..
dy ckp xcube xtau....xdpt ke dy tafsir yg aku bkate ngn dy dan aku....
tentang prasaan aku pd dy....ke dy da dpt tgkap cume dy saje maen tarik tali....
dan aku...xpenah brani utk bermaen ngn api....takut2 mbakar diri....takut menyesal xsudah dibuatnye...
adakah 2 green lite dpt dy?..
adakah yg dy jwb 2 juge mgambarkn diri nye?.atau hnye bermaen difikirannye....atau kwn dy?..
apakah jwpn yg sebenarnye?..
adakah dy juge mcm aku?..xsuke bterus terang....suke bermaen teka....suke diketahui secara tersirat...
apakah aku ngn dy mmg ditakdirkn bsme?..
adakah ni cume khayalan atau2 angan2 aku?...
aku pasrah....
bialah mase yg menentukannye....
aku cume berserah kepada-MU.....yg mengetahui baek dan buruk untuk hambanye.....
tahankan la kesabaran ku atas dugaan-MU...
ya ALLAH ya Tuhan-ku....

No comments:

Post a Comment